Naručeni proizvod se šalje kurirskom službom u roku od 1-2 radna dana. Za proizvode koji se prilagođavaju, vreme slanja je 7-15 dana. Svi porezi i troškovi su uključeni u standardnu cenu dostave. Međutim, ponekad lokalne carine mogu zahtevati dodatne poreze iz različitih razloga, a ti troškovi su na teret kupca. Nakon što naručite, mi ćemo vam poslati potvrdni e-mail, molimo vas da proverite ovaj e-mail i uverite se da su svi podaci tačni.
Ako postoji bilo kakva greška u vašim podacima, molimo vas da nas kontaktirate na [email protected]. Kada predate vašu narudžbinu kurirskoj službi, poslaćemo vam drugi e-mail i podelićemo sa vama broj za praćenje vaše narudžbine. Na taj način možete pratiti vašu narudžbinu na web stranici kurirske službe. Kada vam narudžbina bude dostavljena, možete otvoriti i pregledati paket u prisustvu kurira. Ako primetite da je paket oštećen, zgužvan, poderan, otvoren, mokar itd., i ako naiđete na neočekivani problem ili oštećeni proizvod, ne prihvatite paket, već zatražite od kurira da napravi zapisnik i vratite paket kurirskoj službi da ga pošalje nazad nama. Status Narudžbine Možete proveriti status vaše narudžbine u bilo koje vreme na vašoj stranici 'Moj nalog'. Ako želite da promenite ili otkažete vašu narudžbinu nakon što je završite, možete nam poslati zahtev za promenu putem e-maila na [email protected].
Ako vaš proizvod još nije poslat, vaš zahtev će biti razmotren i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku. Uslovi za Zamenu i Povraćaj Ako niste zadovoljni kupljenim proizvodom i želite da ga vratite, možete vratiti proizvod ili proizvode iz vaše narudžbine u roku od 10 dana od datuma dostave, zajedno sa računom. Proizvode koje želite da vratite možete poslati na adresu [email protected], navodeći svoje lične podatke i razlog povraćaja, i poslati ih nazad u roku od 10 dana od datuma prijema narudžbine. Zahtevi za povraćaj koji nisu unapred obavešteni putem e-maila neće biti prihvaćeni. Da bi proizvodi bili prihvaćeni za povraćaj, moraju biti u stanju pogodnom za ponovnu prodaju i ne smeju biti korišćeni, a etikete i logotipi ne smeju biti oštećeni. Naš tim će proveriti proizvode da se uveri da nisu oštećeni. Ako proizvod ima pripadajuće dodatke, oni moraju biti vraćeni. Povraćaji koji ne ispunjavaju ove uslove neće biti prihvaćeni i biće vam vraćeni o vašem trošku.
Kada vaš povraćajni paket stigne do nas, bićete obavešteni putem e-pošte. Nakon što se proveri da vraćeni proizvodi ispunjavaju uslove povraćaja, odobreni zahtevi za povraćaj će biti refundirani na kreditnu karticu kojom je izvršena uplata, u roku od 7 radnih dana. Povraćaj nije moguć za proizvode koji su prilagođeni i za proizvode na popustu. Alfaparf Studio ne prihvata odgovornost za isporuku vraćenih proizvoda, stoga preporučujemo da prilikom slanja koristite kurirsku službu sa opcijom praćenja. Zamena je moguća samo za iste modele proizvoda i promene u boji/veličini/broju. Zamena za drugačiji proizvod nije moguća. Ako želite da zamenite svoj proizvod sa drugim modelom ili bojom, morate prvo vratiti proizvod i onda naručiti novi. Oštećeni Proizvodi Ako mislite da postoji greška u proizvodu koji ste kupili, kontaktirajte nas na [email protected]. Ako nam pošaljete proizvod u roku za povraćaj, izvršićemo neophodne kontrole i, ako je dostupno na zalihama, izvršiti zamenu proizvoda. Ako proizvoda nema na zalihama, vaša narudžbina će biti vraćena i izvršiće se povraćaj novca. Alfaparf Studio ne prihvata odgovornost za probleme koji nastaju usled nepravilne upotrebe i pranja proizvoda, stoga molimo da pažljivo pročitate uputstva za upotrebu i pranje koja dolaze sa proizvodom.